Normaal gesproken gaat zonwering jarenlang probleemloos mee. Maar er zijn altijd omstandigheden waardoor zich een defect kan voordoen. In de meeste gevallen is repareren, vervangen van onderdelen of opnieuw afstellen van de zonwering voldoende om het product weer goed te laten functioneren.
Ook voor reparatie van zonwering, rolluiken of raamdecoratie kan je terecht bij de specialisten van Ambiance! Daarbij maakt het niet uit of deze zijn aangeschaft bij Ambiance of een ander bedrijf.
De meest voorkomende reparaties zijn:
Heb je ook een defect aan je zonwering, rolluik of raamdecoratie? Vul in het formulier hieronder je contactgegevens en een omschrijving van het defect in. Wij nemen contact op om de situatie nader te bekijken of wellicht meteen te repareren. Indien mogelijk geven we vooraf een prijsindicatie.
Normaal gesproken gaat zonwering jarenlang probleemloos mee. Maar er zijn altijd omstandigheden zoals harde wind, zeer intensief gebruik of onjuist/geen onderhoud van het product waardoor zich een defect kan voordoen. In de meeste gevallen is repareren, vervangen van onderdelen of opnieuw afstellen van de zonwering voldoende om het product weer goed te laten functioneren.
Ook voor reparatie van zonwering, rolluiken of raamdecoratie kan je terecht bij de specialisten van Ambiance! Daarbij maakt het niet uit of deze zijn aangeschaft bij Ambiance of een ander zonweringsbedrijf.
De meest voorkomende reparaties zijn:
Uiteraard kan je ook voor andere reparaties bij ons terecht!
Kosten indien de reparatie niet binnen de garantie valt of als het product elders is aangeschaft.
Starttarief
Voor alle reparatiewerkzaamheden rekenen wij een starttarief van € 99,00.
Dit tarief is inclusief 15 minuten arbeidsloon/werkzaamheden voor 1 monteur.
Arbeidstijd
Uitgevoerde werkzaamheden rekenen we af per 15 minuten (afgerond naar boven) tegen een uurtarief van € 75,00 incl. btw per monteur.
Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn plannen we reparaties zoveel mogelijk in tussen de montagewerkzaamheden door.
Daardoor komt er in principe een montage-/reparatieteam van twee monteurs.
Materiaal en hulpmiddelen
Gebruikte materialen worden doorberekend. Hulpmiddelen zoals steiger/hoogwerker etc. wordt doorbelast wanneer blijkt dat eigen klimmateriaal wettelijk niet toegepast kan worden.
Facturatie
De reparaties dienen na uitvoer van de werkzaamheden à contant of per pin te worden voldaan bij de monteur.
Indien de reparatie niet direct kan worden uitgevoerd omdat er b.v. eerst onderdelen (zoals een motor of doek) moeten worden besteld;
Wat krijgt u hiervoor
Genoemde tarieven zijn van toepassing binnen 25 km rondom ons werkgebied en op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur.
Bij reparaties buiten deze uren (uitsluitend calamiteiten) of buiten de regio volgt een toeslag.